Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

LEGSŰRŰBBEN FELTETT KÉRDÉSEITEK:

Nem találom a keresett alkatrészt a webáruházban. Mit tegyek ?

Ha nem találod a keresett alkatrészt kérlek írj emailt és segítünk.

Kérünk téged küldj egy fotót az etetőhajódról és írd meg milyen alkatrészre van szükséged.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Rendelésedet 1-3 munkanap alatt teljesítjük. 

Email-ben értesítést kapsz a kézbesítés időpontjáról.

Amennyiben szükségét érzed érdeklődj telefonon.

Számunkra vásárlóink elégedettsége a legfontosabb, ezért minden esetben szívesen fogadjuk a telefonhívásokat és emaileket.

Kollégáink készséggel válaszolnak bármilyen kérdésre.

 

Van garancia az etetőhajókra ?

Minden etetőhajóra 1 év garanciát vállalunk.

A javításokat saját szervizünk végzi.

Díjmentesen küldünk GLS futárt a termékért garanciális esetben és vissza is küldjük számodra.

A garancia leteltét követően sem hagyunk cserben, szerviz szolgáltatásunkat igénybe veheted a garancia letelte után is.

 

Elromlott az etetőhajóm és még garanciás. Mit tegyek?

Kérlek jelezd nekünk emailben vagy töltsd ki a garancia és szerviz űrlapot és mi segítünk a továbbiakban.

Lehetőség szerint csatolj egy videót a hibáról, írd le nekünk részletesen mi a probléma és ami a legfontosabb ne használd tovább a hibás etetőhajót.

Amennyiben futárral rendelted, küldünk érte díjmentesen GLS futárt és ha elkészült visszaküldjük neked.

Nincs más dolgod csak jelezni a hibát és a válaszban megírtaknak megfelelően becsomagolni a terméket. Neked csak várnod kell a futár érkezését, aki viszi magával a csomagcimkét is.

 

Fizethetek készpénzzel a termék átvételekor ?

Természetesen van lehetőséged készpénzzel fizetni átvételkor a futárnál és van lehetőséged személyes átvételre is albertirsai bemutatótermünkben egy előre egyeztetett időpontban.

Ha a futárnál szeretnél átvételkor fizetni, kérlek válaszd az utánvétel fizetési módot.

Tudok bankkártyával fizetni ?

Igen van lehetőséged bankkártyával fizeni, akár előre fizetéssel is. Ezt a Barion rendszerén keresztül tudod megtenni a bankkártya adataid megadása után.

Ebben az esetben válaszd a Barion (bankkártyás fizetés) módot.

Van lehetőséged átvételkor is bankkártyával fizetni a futárnál, ebben az esetben utánvételnek minősül. Kérlek válasszd az utánvétel fizetési módot.

 

Nem tőletek vásároltam az etetőhajómat, megtudjátok javítani ?

Igen meg tudjuk javítani, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy töltsd ki a garancia és szerviz űrlapot.

 

Van lehetőség megnézni az etetőhajókat személyesen ?

Igen, személyesen is megtekintheted etetőhajóinkat kiállítva a bemutatótermünkben.

Előre egyeztetett időpontban van lehetőséged erre.

 

Milyen típusú etetőhajók javításával foglalkozunk ?

Ha javíttatni szeretnéd etetőhajódat a legfontosabb szempont az, hogy megtalálható legyen a termékeink között.

Csak általunk is forgalmazott etetőhajókat tudunk javítani.

Ezekhez van alkatrész ellátásunk.

 


Ha további kérdéseid lennének, keress minket bizalommal telefonon vagy e-mailben. Szívesen segítünk!  smiley

+36301622230

ugyfelszolgalat.baitfishing@gmail.com