LEGSŰRŰBBEN FELTETT KÉRDÉSEITEK:
Nem találom a keresett alkatrészt a webáruházban. Mit tegyek ?
Ha nem találod a keresett alkatrészt kérlek írj emailt és segítünk.
Kérünk téged küldj egy fotót az etetőhajódról és írd meg milyen alkatrészre van szükséged.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Rendelésedet 1-3 munkanap alatt teljesítjük.
Email-ben értesítést kapsz a kézbesítés időpontjáról.
Amennyiben szükségét érzed érdeklődj telefonon.
Számunkra vásárlóink elégedettsége a legfontosabb, ezért minden esetben szívesen fogadjuk a telefonhívásokat és emaileket.
Kollégáink készséggel válaszolnak bármilyen kérdésre.
Van garancia az etetőhajókra ?
Minden etetőhajóra 1 év garanciát vállalunk.
A javításokat saját szervizünk végzi.
Díjmentesen küldünk GLS futárt a termékért garanciális esetben és vissza is küldjük számodra.
A garancia leteltét követően sem hagyunk cserben, szerviz szolgáltatásunkat igénybe veheted a garancia letelte után is.
Elromlott az etetőhajóm és még garanciás. Mit tegyek?
Kérlek jelezd nekünk emailben vagy töltsd ki a garancia és szerviz űrlapot és mi segítünk a továbbiakban.
Lehetőség szerint csatolj egy videót a hibáról, írd le nekünk részletesen mi a probléma és ami a legfontosabb ne használd tovább a hibás etetőhajót.
Amennyiben futárral rendelted, küldünk érte díjmentesen GLS futárt és ha elkészült visszaküldjük neked.
Nincs más dolgod csak jelezni a hibát és a válaszban megírtaknak megfelelően becsomagolni a terméket. Neked csak várnod kell a futár érkezését, aki viszi magával a csomagcimkét is.
Fizethetek készpénzzel a termék átvételekor ?
Természetesen van lehetőséged készpénzzel fizetni átvételkor a futárnál és van lehetőséged személyes átvételre is albertirsai bemutatótermünkben egy előre egyeztetett időpontban.
Ha a futárnál szeretnél átvételkor fizetni, kérlek válaszd az utánvétel fizetési módot.
Tudok bankkártyával fizetni ?
Igen van lehetőséged bankkártyával fizeni, akár előre fizetéssel is. Ezt a Barion rendszerén keresztül tudod megtenni a bankkártya adataid megadása után.
Ebben az esetben válaszd a Barion (bankkártyás fizetés) módot.
Van lehetőséged átvételkor is bankkártyával fizetni a futárnál, ebben az esetben utánvételnek minősül. Kérlek válasszd az utánvétel fizetési módot.
Nem tőletek vásároltam az etetőhajómat, megtudjátok javítani ?
Igen meg tudjuk javítani, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailben vagy töltsd ki a garancia és szerviz űrlapot.
Van lehetőség megnézni az etetőhajókat személyesen ?
Igen, személyesen is megtekintheted etetőhajóinkat kiállítva a bemutatótermünkben.
Előre egyeztetett időpontban van lehetőséged erre.
Milyen típusú etetőhajók javításával foglalkozunk ?
Ha javíttatni szeretnéd etetőhajódat a legfontosabb szempont az, hogy megtalálható legyen a termékeink között.
Csak általunk is forgalmazott etetőhajókat tudunk javítani.
Ezekhez van alkatrész ellátásunk.
Ha további kérdéseid lennének, keress minket bizalommal telefonon vagy e-mailben. Szívesen segítünk!
+36301622230
ugyfelszolgalat.baitfishing@gmail.com