Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

 

Mikor kapom meg a rendelésem?

Futárral rendelés esetén 1-3 munkanap. Személyes vásárlás esetén akár azonnal. (egyeztetni szükséges telefonon)

Hol találom a számlát?

A számláját az Ön által megadott email címre küldjük, amikor a terméket átadjuk a GLS-nek szállításra.

Van garancia a termékekre ?

Igen etetőhajóinkra 1 év garanciát vállalunk !

Ha elromlik a termék az én hibámból, mi a teendő ?

Ha a termék megsérül vagy eltűnik egy alkatrésze, kiegészítője kérem írjon nekünk üzenetet vagy rendelje meg a hiányzó alkatrészt, kiegészítőt webáruházunkban.

Szervízünk is rendelkezésre áll akár garanciaidőn kívül is.

Fizethetek utánvétellel a futárnak ?

Igen van lehetősége a termék átvételekor a futárnál fizetni.Készpénzzel és bankkártyával is fizethet.

Mit tegyek ha a csomag sérült ?

Amennyiben a terméken külsérelmi nyomok láthatók, kérem vegyenek fel a futárral jegyzőkönyvet.

Csak abban az esetben van lehetősége panaszt leadni.