Mikor kapom meg a rendelésem?
Futárral rendelés esetén 1-3 munkanap. Személyes vásárlás esetén akár azonnal. (egyeztetni szükséges telefonon)
Hol találom a számlát?
A számláját az Ön által megadott email címre küldjük, amikor a terméket átadjuk a GLS-nek szállításra.
Van garancia a termékekre ?
Igen etetőhajóinkra 1 év garanciát vállalunk !
Ha elromlik a termék az én hibámból, mi a teendő ?
Ha a termék megsérül vagy eltűnik egy alkatrésze, kiegészítője kérem írjon nekünk üzenetet vagy rendelje meg a hiányzó alkatrészt, kiegészítőt webáruházunkban.
Szervízünk is rendelkezésre áll akár garanciaidőn kívül is.
Fizethetek utánvétellel a futárnak ?
Igen van lehetősége a termék átvételekor a futárnál fizetni.Készpénzzel és bankkártyával is fizethet.
Mit tegyek ha a csomag sérült ?
Amennyiben a terméken külsérelmi nyomok láthatók, kérem vegyenek fel a futárral jegyzőkönyvet.
Csak abban az esetben van lehetősége panaszt leadni.